Aku hanya manusia biasa...

By Panda Boy - March 29, 2013


Aku hanya menusia biasa.Ada hati.Ada perasaan.Ada jantung.Ada otak tau.Tahu apa itu rasa sedih,happy,terhina dan disindir.Aku paling tak suka kalau aku cakap apa-apa , diorang hanya angguk dan jawab 'ye'....it's bit annoying.I hate it...Kalau bahasa aku mudah jer,rasa macam kena TONYANG...bukan TOMYAM....

Aku paling tak suka kalau aku tengah serabut disebabkan kesalahan aku sendiri dan pastu ada manusia yang 'menekan-nekan' aku disebabkan kesalahan aku...so aku mintak maaf la kalau aku bertindak drastik...aku lebih suka lari daripada aku 'BOM' orang tu...aku tak nak marah orang..itu tak baik kan ?

Aku nak tanya korang apa perasaan korang kalau korang dok kat tempat aku?Apa yang korang akan buat ? Terajang orang ke atau tumbuk patung macam citer Shin Chan ?


  • Share:

You Might Also Like

0 comments