Panda Boy Story Panda Boy: Biarkan Dia tersenyum

22 March 2013

Biarkan Dia tersenyum


Sedih kan bila diri terasa tidak dihargai ? Kalau orang yang disayangi tu ada kat depan mata,diri ini terasa dicampak ke dalam lubang mana entah....huhu..T___T..

Tapi kalau orang yang kita sayang tu bahagia,mesti kita akan bahagia jugak kan?

"KAU DOK TENGAH MELALUT KE MENDA NI ?"

Tak de la...aku tengah sedih ni...korang tahu kenapa? Tak tahu kan ?Ni nak citer la ni....
kadang-kadang aku terasa 'terbuang' jer kalau 'orang ' tu ada...korang tak perlu tahu la siapa 'orang' yang aku maksudkan.

Yelah,'orang' tu seeemuaaa...orang sayang...boleh dikatakan anak emas...aku anak besi....berkarat.Bila berkarat mesti kena buang.Kalau emas tu kena curi ke,hilang ke...baru ambil balik besi yang dibuang tu.Nak buat apa entah...huurm... (ish....ish...panjang betul kiasan aku)...

 Tapi,bila aku tengok si dia tersenyum kalau 'orang' tu ada,aku rasa bahagia.Biarlah si dia tersenyum...Aku tak nak tengok dia menangis atau aku yang akan terluka...pedih tau bila tengok orang yang kita sayang menangis ke,tak gembira ke....


Biarlah aku rasa terbuang,asalkan aku mampu melihat senyum si dia....
Walaupun aku rasa terbuang oleh manusia,Allah takkan buang aku....Allah sentiasa bersama aku...






Amacam aku punya citer??Bez x??Kalau bez sila lah Like dan Comment

2 AsaRi Chan:

  1. Bunyi mcm frust sket jerk. anyway bersbar la yer. kalau ni sbb hbgn cintan-cintun, ssh jugaklah. Kalau dh rs ianya berbaloi utk bertahan tak salah sbb dia pilihan hati, kan. Hopefully si dia tu akan sedar bhw ada insan yg lebih menghargainya walaupun trpksa menahan rs sakitnya menyayangi seseorg. :)

    ReplyDelete
  2. @Mohd Ridzwan Abdullahsaya dah tak kisah dah....biarkan jelah..anyway thanks for the advice

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...