Panda Boy Story Panda Boy: Warkah Buat Umi...

10 June 2012

Warkah Buat Umi...



Khas Buat Umi yang aku sayangi....


Umi....orang nak cakap kat umi orang tak mampu...Orang tak tahu kenapa.Kesian kat Umi.Orang nak sangat bantu Umi ...tapi ...apakan daya,orang tak mampu.Umi penat.Kesian kat Umi.Orang sedih tengok Umi tak cukup tidur.Umi terkejar ke situ,terkejar ke sini...sampai tak ada masa rehat untuk Umi....

Orang tahu Umi sayang kat anak-anak Umi...tapi orang tak nak Umi jatuh sakit macam dulu...Orang sedih...Orang sayang Umi sangat-sangat....Orang tahu Umi suka bantu orang lain,tapi Umi kena rehat jugak...

Umi...orang nak mintak maaf sebab selalu susahkan Umi...Orang tak ada niat pun  nak buat Umi marah....Orang tak nak tengok Umi marah....Orang selalu doa supaya Allah tenangkan hati Umi...

Umi...kalau boleh orang tak nak nangis masa orang tulis warkah ni untuk Umi...tapi orang tak mampu nak tahan...orang sedih bila teringatkan masa tu...masa Umi kepenatan..Umi balik dari kerja terus Umi urus rumah...Umi letih tapi Umi tak pernah nak tunjuk...tapi orang tahu Umi penat...

Orang dah cuba nak ringankan beban Umi...dengan harapan Umi dapat rehat...
Biarpun tak seberapa...asalkan Umi dapat rehat menghilangkan penat...Orang sayang Umi...

Umi...
Orang sayang sangat kat Umi...Umi adalah ibu terbaik kat dunia ni....No one can replace you...


Sekian,
Anak yang menyayangimu...


Sayangilah ibu kita kerana dia adalah insan yang sanggup mempertaruhkan nyawanya demi insan yang baru hendak mengenal Penciptanya...

"Perginya seorang insan bergelar ibu bermakna hilanglah satu keberkatan di sisi Allah SWT"



Amacam aku punya citer??Bez x??Kalau bez sila lah Like dan Comment

1 AsaRi Chan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...