ABAH...YOU ARE MY HERO

By Panda Boy - January 24, 2013


"Waa...abah..abah kat mana? Motor Tak boleh start ni...huhu........"

Hari tu memang giler...Panik giler aku.Motor tiba-tiba jer tak boleh start.Dah lah hujan.Habis orang tengok....Malu weh...

Kesian kan aku....dah lah penat sekolah (tak de lah penat sangat) ,motor pulak buat hal..
Nasib baik kawan-kawan aku datang tolong....diorang try jugak start,tapi tak boleh.Kalau korang kat tempat aku,mesti korang berdebar macam nak pecah jantung.Pastu terus K.O...hehe
Yang lucunya,tiap kali aku naik angin,pastu aku start,boleh pulak hidup.Tapi tak lama.Terus dia mapuh balik.Aih...nyawa motor no tak lama jer ngan aku....Geram betul aku....aih...
Last-last,aku telefon bapak aku...Yang peliknya bapak aku buat,molek-molek jer dia hidup...aku start tak jadi pulak....geram pulak rasa nyer...


 "ABAH..TERIMA KASIH SEBAB JADI HERO SAYA
ABAH TETAP HERO SAYA SELAMANYA..."

YoU aRE My SuPeR HeRO aLWaYS.....




  • Share:

You Might Also Like

0 comments