Panda Boy Story Panda Boy: I'm back !!!

04 August 2013

I'm back !!!

Dah lama aku tak update blog.Dah berhabuk dah...ish..ish...tak patut..hehe...Sorrylah.Aku kan SPM candidate.So,busy la sikit.Orang cerdik kena usaha lebih untuk jadi bijak.Pastu baru la boleh jadi genius.Actuaaly,aku tak ada apa-apa pun nak tulis.Raya dah nak dekat tapi kuih raya tak buat lagi...hehe...Kesian siapa datang rumah aku.Aih...tak sampai target nak jadi isteri mithali...Ahh...aku ada citer nak kongsi ngan korang...tetiba jer datang menjunam kat kepala hontak aku.

Citernyer macam ni...keke...hari tu aku nagn group aku buat oral bahasa inggeris.Perah punya la perah otak nak cari idea untuk tajuk oral.Tapi kitorang bukan pikir sangat pun.Speaking jer banyak...membebel tak tentu hala.Last-last 2 period BI habis macam tu jer.Keesokan harinya kena buat  real punya oral.Kelam kabut cari idea.Nak buat tajuk ni,kata cliche la,buat tajuk tu,tak de kelas la...macam-macam alasan.Pastu Madam panggil kumpulan pertama.Korang tahu kumpulan pertama yang kena?Memang la korang tak tahu sebab korang tak dek kat situ.KUMPULAN AKU !!!Time tu memang gelabah tahap gaban.Sebab nyer tak tahu nak speaking pasal apa.Last-last main hentam keromo jer...keke...Kitorang cakap pasal nikah.Bab yang paling best.Yang peliknya hati aku tak pula berdebar.Steady jer...relax...

Keesokannya,kumpulan aku kena panggil untuk buat oral depan pentaksir.Memang terkejut giler sebab segalanya berlaku secara SPONTAN !!! Giler....cuba korang bayangkan speaking depan pentaksir dengan tak adanya apa-apa perancangan.Akhirnya,pasrah jelah....Tapi alhamdulillah,everything is okay....berjalan lancar licin sampai tergelicir....pengajarannya,setiap perkara perlu ada perancangan untuk berjaya.Kalau tak ada,akan macam aku ni lah.Main hentam keromo jer....haih....

Amacam aku punya citer??Bez x??Kalau bez sila lah Like dan Comment

0 AsaRi Chan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...