Panda Boy Story Panda Boy: Jejaka perasan...

30 May 2013

Jejaka perasan...

Kenapalah nasibku jadi begini?Haih...susah...susah.Kerja aku biasa jer....kerja cikgu la katakan.Bukan engineer pun.Tapi tu lah...nak buat macam mana kalau orang dah handsome...hehe.

Hidup aku tak lepas daripada skandal dan gosip.Kejap-kejap dengan dia tu,kejap-kejap dengan dia ni..Dah tu ,kena kejar pula dengan pelajar perempuan...adoi...masalah betul.Tapi nak buat macam mana,tuan punya badan dah handsome.Nak kata macam Robert Parttinson tu tak le....tapi adalah sikit iras-iras artis korea..ceehhh..wah...perasan betul.


Kadang-kadang penat tau asyik kena gosip jer.Asal ada aku ada jer gosip.Asal ada skandal ada jer aku...haih...

Kepada jejaka handsome macam aku diluar sana....(kalau kau perasan la...)....nasihat aku satu jer,pasrah je la...hehe.....ni entry saja-saja jer...


Biasiswa
Estranged,Kristal atau Kyoto Protocol?
G-Dragon



Amacam aku punya citer??Bez x??Kalau bez sila lah Like dan Comment

0 AsaRi Chan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...