Panda Boy Story Panda Boy: Mana yellow Bird Pergi ???

29 March 2013

Mana yellow Bird Pergi ???


"Dah lama Yellow Bird dah ketuk cermin tingkap...rasa sunyi pulak..selalunya kalau time petang-petang macam ni Yellow Bird akan ketuk dengan paruh...
TUKK!!! TUKK!!! TUKK!!!...
Mana Yellow Bird pergi ? "

Aih..rasa rindu pulak ke burung kuning tu...dengan matanya yang warna merah...korang tahu tak burung tu jenis apa?Aku try search kat Google,Tak jumpa...hampeh betul...


Selalunya kalau time macam ni,burung tu akan ketuk tingkap...aku pun tumpang sekaki main ketuk-ketuk dengan dia.Burung tu comel jugak.Warna kuning.Bersih.Cute.Red eyes.Kaki dia aku tak ingat colour apa.Overall memang cantik la.

bukan macam ni rupa dia

Dulu selalu jugak dia ketuk-ketuk tingkap,tapi sekarang dah tak ade...hurm.....
Yellow Bird...mana awak pergi ??? Dah tak nak main dengan saya ker ??? ...T____T...


Amacam aku punya citer??Bez x??Kalau bez sila lah Like dan Comment

0 AsaRi Chan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...