Panda Boy Story Panda Boy: BAWAK LAGI LAJU-LAJU...

29 March 2013

BAWAK LAGI LAJU-LAJU...



Hari tu memang giler...tersangat giler...korang tahu kenapa ? Aku dah buat sesuatu yang dasyat woO...Korang tahu apa ? Duk depan laptop dan baca apa yang aku nak tulis ni....

Hari tu,time balik sekolah...aku tak ingat aku stress ke,nak marah ke atau terlalu excited,aku bawak motor cabuk aku tu laju-laju.BroOm....bRoOm..m.....mmm...kira aku jadi racer la petang tu...hehe


tengok syok habis dok racing....Terbeliak mata aku tengok natang ni.Korang tahu natang apa?


Ular beb..ular tu colour hitam...disebabkan dok dan (tak sempat) nak brek,berdebuk aku gi langgar ekor ular tu...Rasa macam nak tercabut ada,rasa macam jantung aku dah stop kejap bekerja....Dup Dap...dUp dAp....Dup dAp...memang terkejut beruk habis la...
aku pun pikir balik (dok atas motor lagi tapi dah slow down dah sikit) Mesti ekor ular tu sakit...kesian nya...apa lah aku dah buat kat uklar tu? Tapi nasib baik ular tu tak patuk aku....

So pengajaran nya,jangan bawak laju-laju motor tu,nanti tak pasal-pasal korang gi langgar makhluk yang tak berdosa...hurmmm....


Amacam aku punya citer??Bez x??Kalau bez sila lah Like dan Comment

0 AsaRi Chan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...