Panda Boy Story Panda Boy: Masuk Air betul la...

01 February 2013

Masuk Air betul la...

Lepas habis jer periksa tov,terus pergi melancong...tak jauh pun... kat terengganu jer untuk PROGRAM KECEMERLANGAN PELAJAR SPM 'HALA TUJU PELAJAR SPM 2012 & 2013'...hehe ala..kira melancong la jugak tuu..Pergi melancong sambil memikirkan masa depan ku yang masih lagi siput babi atau krisis identiti...ni cikgu Fizik aku ler punya pasal....berleter punya leter...terkeluar la pasal siput babi....dia cakap siput babi ni TiNg ToNg....tak tahu dia tu siput ke babi..tu yang lekat kat aku nih....hehe
 



aku still lagi confused.Kadang-kadang ada terfikir jugak apalah yang akan jadi kat aku dalam masa 10 tahun ke hadapan?hmm...Nak kata minat engineering tuu..adalah sikit.Nak kata minat sains pun ada jugak...Nak kata minat bisnes pun ada...aih...kusut...kusut...rasa macam otak aku ni dah masuk air dah...
Tapi at least masa kat sana,adalah juga membantu sikit sebanyak.Aku tahulah jugak sikit macam mana perjalanan hidup aku.Aku tahulah sikit program asasi tu macam mana dan tahu jugak sikit pasal bidang engineering yang beribu cabang.Pihak Yayasan Terengganu ni akan bantu pelajar Terengganu untuk melanjutkan pelajaran tak kira sama ada di dalam atau di luar negara dan bukan setakat pelajar medic atau engineering,tapi untuk pelajar yang minat bahagian lain pun diorang akan taja dengan syarat MESTI CEMERLANG !!! .Contohnya architecture,Law,perakaunan dan seumpamanya.


Masa aku kat sana,aku suka berjalan.Kejap aku pergi bahagian medic,kejap aku pergi bahagian engineering...tu la yang masuk air...kuakua3x



  ni masa aku dok dengar pasal medic.aku dok belakang sekali...

Yang ni pulak time aku dok dengar pasal pesawat....ngantuk jugak....



Amacam aku punya citer??Bez x??Kalau bez sila lah Like dan Comment

0 AsaRi Chan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...