Panda Boy Story Panda Boy: Wajah bercahaya di Masjid Nabawi

14 December 2012

Wajah bercahaya di Masjid Nabawi

Subhanallah.....Hanya Allah yang berkuasa mutlak...Dia Maha Mengetahui segala-galanya....
Aku terkelu tengok video ni...tak tahu nak percaya ke tidak...
Ada yang kata video ni diedit dan ada yang kata tidak....aih...
Aku pun baca lah komen yang dipostkan...aku try tengok lah time yang dia cakap tu..


 ( Dalam bulatan ) Seorang lelaki dengan wajahnya yang bercahaya terang benderang...


Dia kata itu adalah pantualn cahaya matahari...kalau cahaya matahari kenapa kepala lelaki kat sebelah dia tu tak kena pantulan cahaya sedangkan dia pakai pakaian gelap.So kalau pakai pakaian warna gelap mesti nampak pantulan.Kalau dtujukan kepada dua lelaki yang disebutkan...cer tengok semula video tu....kebanyakan jemaah mempunya situasi yang sama macam dua lelaki tu.Satu lagi apasal tiang kat sebelah kanan lelaki tu tak kena pantulan ??? At least mesti ada cahaya sikit....

Aku pun fikir balik kalau pantulan cahaya matahari mesti lelaki tu dah tutup sikit muka dia sebab panas...ker ada cahaya matahari hok sejuk ???

Bila difikirkan balik , ini menunjukkan bukti kekuasaan Allah.Kalau ada orang nak fikir ianya edit,terserah...tapi Masjid Nabawi ialah Masjid yang dimuliakan,,,so perkara macam ni mungkin boleh terjadi...hanya Allah sahaja yang mengetahui kebenarannya.Apa yang aku tulis di sini hanyalah pandangan aku sahaja.Kalau nak komen, sila beri komen yang berhemah ... okey...chilll~ ~

Nak tengok video ,tekan kat bawah ni

Amacam aku punya citer??Bez x??Kalau bez sila lah Like dan Comment

0 AsaRi Chan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...