Panda Boy Story Panda Boy: Business Pocket Money

22 September 2012

Business Pocket Money

Aku ada banyak kertas warna tapi nak buat apa?pikiaq punya pikiaq....aku nak buat penanda buku bercorak.Corak tu aku pakai teknik quilling.Tak tahu quilling tu apa?Cari sendiri kat internet.Lepas aku buat aku nak jual.Adik aku jadi promoter.Aku suruh dia promote kat kawan-kawan dia kat sekolah...hehe...bijak x aku?...kah3x...Ni aku nak kasi korang tengok la hasil kerja aku...pastu komen la sikit....baru aku tahu setakat mana hasil kerja aku memuaskan orang ramai....klik gambar untuk lebih besar...



                                                                hadiah untuk si promoter....



 
setakat ni jelah...ada satu lagi corak...tapi gambar nyer tak leh upload...corak rama-rama terbang...simple jer....hehe ~klik sini jap

Amacam aku punya citer??Bez x??Kalau bez sila lah Like dan Comment

0 AsaRi Chan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...