Panda Boy Story Panda Boy: Jumpa Jugak Dengan Spammer

27 June 2012

Jumpa Jugak Dengan Spammer


Dulu aku hairan kenapa kawan aku tak suka visitors letak link iklan like churp-churp kat cbox dia...
sekarang baru aku faham...first time aku jumpa spammer.Tak yah sebut lah nama dia..kesian dia pulak..

aku tahu lah korang nak cari duit poket..tapi agak-agak la..wei...tak yah la gi letak link tu kat fibox aku....aku tak suka...fibox tu aku guna untuk follow orang yang lawat blog aku , bukannya nak follow benda tuh...

orang lain pun ada jugak iklan macam tuh...tapi tak dek lah over sangat....aku tak suka tau orang letak link Churp -Churp tuh..nyekit tau...oarng kelantan cakap cam tu r...kalau nak tahu...
apa  yang susah sangat sampai gi spam fibox aku? Letak jelah kat bloh kau tuh..ada rezeki orang klik lah....tu baru rezeki yang baik...sorry lah kalau bahasa aku kasar tapi aku perlu suarakan apa yang patut....tak elok tau gi spam fibox ke cbox ke or whatever yang orang lain punya...
 so..kepada yang lain tuh,tolong letak URL blog korang dan bukannya URL Iklan korang...kalau tidak aku BAN!!! korang,supaya korang tak leh shout lagi kat fibox aku...

kepada si pembuat,jangan buat lagi okey??
Aku tak marah tapi aku tak suka...ada beza okey...





Amacam aku punya citer??Bez x??Kalau bez sila lah Like dan Comment

0 AsaRi Chan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...